Incendiu într-o gospodărie din Baciu


O familie din Baciu a rămas fără alimente de sărbători, după ce afumătoarea în care aveau la afumat carnea de porc, a luat foc.

La locul incendiului s-a deplasat o autospecială de stingere a flăcărilor, pompierii reușind să mistuiască focul înainte ca acesta să cuprindă și locuința.

Potrivit reprezentanților ISU Cluj, focul a izbucnit în baraca de lemn unde era amplasată afumătoarea.

Leave a Reply

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close